Παρασκευή 24 Μαΐου 2013

Πωλ Ελυάρ ~ Η αγαπημένη ~


Είναι όρθια πάνω στα ματόκλαδά μου 
και τα μαλλιά της είναι μέσα στα δικά μου
έχει το σχήμα των χεριών μου 
έχει το χρώμα των ματιών μου 
καταποντίζεται μες στον ίσκιο μου 
όπως μια πέτρα στον ουρανό 

Αυτή έχει πάντοτε τα μάτια ανοιχτά 
και δεν μ αφήνει να κοιμηθώ 
Τα όνειρά της πλημμυρισμένα φως 
κάνουν να εξατμίζονται οι ήλιοι 
με κάνει και γελάω , κλαίω και γελάω 
μιλάω χωρίς να έχω τίποτα να πω





ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
Ο Πωλ Ελυάρ 14 Δεκεμβρίου 1895 - 18 Νοεμβρίου 1952) ήταν Γάλλος. Γεννήθηκε στην πόλη Σαιν-Ντενί, κοντά στο Παρίσι όπου πέρασε τα πρώτα του χρόνια.
Το 1917 παντρεύτηκε την Helena Deluvina Diarkinoff, περισσότερο γνωστή ωςΓκαλά, με την οποία απέκτησε και μία κόρη.
Πέθανε το 1952 από καρδιακή προσβολή. Θεωρείται μέχρι σήμερα ένας από τους σημαντικότερους ποιητές του υπερρεαλισμού.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου